25 April 2008, Zurich

In compliance with the Swiss Federal Act on Stock Exchanges and Securities Trading, Merrill Lynch & Co., Inc., 4 World Financial Center, New York, NY 10080, USA, notified Swiss Reinsurance Company Ltd (Swiss Re), Mythenquai 50/60, 8022 Zurich, on the 24 April 2008, that Merrill Lynch & Co., Inc. has fallen below the threshold of 3% of the voting rights or registered shares/other share acquisition rights in Swiss Re through a disposal (decrease in hedging positions) as per 18 April 2008 by a number of its Group companies listed below.

Merrill Lynch, Co., Inc., 4 World Financial Center, New York, NY 10080, USA, indirect through its subsidiaries:
BlackRock Investment Management (UK) Limited, 33 King William Street, London EC4R 9AS, England,
Merrill Lynch Capital Markets AG, Stockerhof, Stockerstrasse 23, P.O. Box 773, 8039 Zurich, Switzerland,
Merrill Lynch, Pierce, Fenner, Smith, 4 World Financial Center, 250 Vesey Street, New York, NY 10080, USA
Merrill Lynch International, 2 King Edward Street, London EC1A 1HQ, England

Swiss Re Media Relations, Zurich, T: +41 43 285 7171
Contact Person Shareholder -
Simone Schenk, Merrill Lynch Capital Markets AG, Stockerstrasse 23, 8002 Zurich, T: +41 44 297 7593

Gestützt auf das Bundesgesetz über die Börsen und den Effektenhandel hat die Merrill Lynch, Co., Inc., 4 World Financial Center, New York, NY 10080, USA, der Schweizerischen Rückversicherungs-Gesellschaft AG (Swiss Re), Mythenquai 50/60, 8022 Zürich, am 24. April 2008 mitgeteilt, dass sie den Grenzwert von 3% der Stimmrechte bzw. der Namenaktien/andere Erwerbsrechte bezüglich Aktien der Swiss Re aufgrund einer Veräusserung (Rückgang von Absicherungspositionen) über verschiedene ihrer unten aufgeführten Gruppengesellschaften per 18. April 2008 unterschritten hat.

Merrill Lynch, Co., Inc., 4 World Financial Center, New York, NY 10080, USA, indirekt durch deren Tochtergesellschaften
Merrill Lynch Capital Markets AG, Stockerhof, Stockerstrasse 23, P.O. Box 773, 8039 Zürich, Schweiz,
Merrill Lynch International, 2 King Edward Street, London EC1A 1HQ, England

Swiss Re Media Relations, Zürich, Telefon +41 43 285 7171