08 January 2008, Zurich

In compliance with the Swiss Federal Act on Stock Exchanges and Securities Trading, Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, PO Box, 8070 Zurich, notified Swiss Reinsurance Company ("Swiss Re"), Mythenquai 50/60, 8022 Zurich, on the 7 January 2008, that Credit Suisse Group has fallen below the threshold of 3% of the voting rights or registered shares/other share acquisition rights in Swiss Re as per 27 December 2007.

Credit Suisse Group indirect through its subsidiaries Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Switzerland (indirect through Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Switzerland),
Credit Suisse, Paradeplatz 8, Postfach, 8070 Zurich, Schweiz, direct and indirect through its subsidiaries Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, and Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, and Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, and Credit Suisse (Intemational) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Switzerland (indirect through Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England), and CSPB Non-Traditional Investments Ltd., The Bahamas Financial Centre, 3rd Floor, P.O. Box N-3023, Shirley, Charlotte Streets, Nassau, Bahamas

Swiss Re Group Media Relations, T: +41 43 285 7171

Gestützt auf das Bundesgesetz über die Börsen und den Effektenhandel hat die Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, Postfach, 8070 Zürich, der Schweizerischen Rückversicherungs-Gesellschaft ('Swiss Re'), Mythenquai 50/60, 8022 Zürich, am 7. Januar 2008 mitgeteilt, dass sie den Grenzwert von 3% der Stimmrechte bzw. der Namenaktien/andere Erwerbsrechte bezüglich Aktien der Swiss Re per 27. Dezember 2007 unterschritten hat.

Credit Suisse Group indirekt durch deren Tochtergesellschaften Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz (indirekt durch Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz),
Credit Suisse, Paradeplatz 8, Postfach, 8070 Zürich, Schweiz, direkt und indirekt durch deren Tochtergesellschaften Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, und Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, und Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, und Credit Suisse (Intemational) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Schweiz (indirekt durch Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England), and CSPB Non-Traditional Investments Ltd., The Bahamas Financial Centre, 3rd Floor, P.O. Box N-3023, Shirley, Charlotte Streets, Nassau, Bahamas

Swiss Re Group Media Relations, Telefon +41 43 285 7171

Kontaktperson Aktionärin - Nadja Raich, Telefon +41 44 334 7948