22 February 2008, Zurich

In compliance with the Swiss Federal Act on Stock Exchanges and Securities Trading, Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, 8070 Zurich, notified Swiss Reinsurance Company (Swiss Re), Mythenquai 50/60, 8022 Zurich, on 21 February 2008 to hold the following holding as per 15 February 2008 through an acquisition by a number of its Group companies listed below:

Purchase Positions:

1. Registered shares Amount of shares: Voting rights: Percentage:
  3'679'404 3'679'404 0,995%

2. Conversion, share acquisition and share sales rights, which provide for or allow actual delivery:

Type of rights: Number of rights: Voting rights conferred:
    Amount: in per cent:
Share acquisition rights 1'575'008 2'844'080 0,769%
Written share sale rights 3'017'896 4'816'828 1,302%
Conversion rights 139'970'000 1'230'020 0,332%
Total   8'890'928 2,403%

Total Holding:   12'570'332 3,398%

Sale Positions:

Type of rights: Number of rights: Voting rights conferred:
    Amount: in per cent:
Share sale rights 4'679'013 5'937'976 1,605%
Written share sale rights 41'757'196 5'649'486 1,527%
Total   11'587'464 3,132%

Based on a recommendation of the Disclosure Office of SWX Swiss Exchange of 10 January 2008 Swiss Re is dispensed from the obligation to publish the extensive details on the financial instruments. These details can be obtained free of charge at Swiss Re, Investor Relations, PO Box, 8022 Zurich, (e-mail: Investor_Relations@swissre.com; T: +41 43 285 4444; fax. +41 43 285 5555).

Credit Suisse Group indirect through its subsidiaries Neue Aargauer Bank, Bahnhofstrasse 49, 5000 Aarau, Switzerland, and Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Switzerland (indirect through Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Schweiz), and Credit Suisse, Paradeplatz 8, PO Box, 8070 Zurich, Switzerland, direct and indirect through its subsidiaries Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, and Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, and Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, and Credit Suisse (International) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Switzerland (indirect through Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England)

Swiss Re Media Relations, T: +41 43 285 7171

Gestützt auf das Bundesgesetz über die Börsen und den Effektenhandel hat die Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, 8070 Zürich, der Schweizerischen Rückversicherungs-Gesellschaft (Swiss Re), Mythenquai 50/60, 8022 Zürich, am 21. Februar 2008 gemeldet, dass sie aufgrund eines Erwerbs über verschiedene ihrer unten aufgeführten Gruppengesellschaften folgende Beteiligung per 15. Februar 2008 hält:

Erwerbspositionen:

1. Namenaktien Stimmrechte: Anzahl Stimmrechte: Anzahl in Prozenten:
  3'679'404 3'679'404 0,995%

2. Wandel-, Erwerbs- und eingeräumte (geschriebene) Veräusserungsrechte:

Art der Rechte: Anzahl Rechte: Damit verbundene Stimmrecht:
    Anzahl: in Prozenten:
Erwerbsrechte 1'575'008 2'844'080 0,769%
einger.Veräusserungsrechte 3'017'896 4'816'828 1,302%
Wandelrechte 139'970'000 1'230'020 0,332%
Total   8'890'928 2,403%

Gesamtbeteiligung:   12'570'332 3,398%

Veräusserungspositionen:

Art der Rechte: Anzahl Rechte: Damit verbundene Stimmrecht:
    Anzahl: in Prozenten:
Veräusserungsrechte 4'679'013 5'937'976 1,605%
einger. Erwerbssrechte 41'757'196 5'649'486 1,527%
Total   11'587'464 3,132%

Gestützt auf eine Empfehlung der SWX Swiss Exchange vom 10. Januar 2008 wird aus Gründen der Praktikabilität auf die Veröffentlichung der sehr umfangreichen Detailangaben zu den Finanzinstrumenten verzichtet. Diese können bei Swiss Re, Investor Relations, Postfach, 8022 Zürich (E-Mail: Investor_Relations@swissre.com; Tel.: +41 43 285 4444; Fax: +41 43 285 5555), kostenlos bezogen werden.

Credit Suisse Group, indirekt durch deren Tochtergesellschaften Neue Aargauer Bank, Bahnhofstrasse 49, 5000 Aarau, Schweiz, und Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz (indirekt durch Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz), und Credit Suisse, Paradeplatz 8, Postfach, 8070 Zürich, Schweiz, direkt und indirekt durch deren Tochtergesellschaften Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, und Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, und Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, und Credit Suisse (International) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Schweiz (indirekt durch Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England)

Swiss Re Investor Relations, Tel.: +41 43 285 4444
Swiss Re Media Relations, Zürich, Tel.: +41 43 285 7171