23 April 2008, Zurich

In compliance with the Swiss Federal Act on Stock Exchanges and Securities Trading, Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, 8070 Zurich, notified Swiss Reinsurance Company Ltd (Swiss Re), Mythenquai 50/60, 8022 Zurich, on 22 April 2008 to hold the following holding as per 16 April 2008 through an acquisition by a number of its Group companies listed below:

Purchase Positions:

1. Registered shares

Amount of shares:

Voting rights:

Percentage:

4'080'696

1,102%

2. Conversion rights, share purchase rights and granted (written) share sale rights, regardless of whether or not actual delivery is provided for or allowed:

Type of rights:

1,397%

11'158'547

3,013%

Based on a recommendation of the Disclosure Office of SWX Swiss Exchange of 10 January 2008 Swiss Re is dispensed from the obligation to publish the extensive details on the financial instruments. These details can be obtained free of charge at Swiss Re, Investor Relations.

Credit Suisse Group indirect through its subsidiaries Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Switzerland (indirect through Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Schweiz), and Credit Suisse, Paradeplatz 8, PO Box, 8070 Zurich, Switzerland, direct and indirect through its subsidiaries Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, and Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, and Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, and Credit Suisse (International) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Switzerland (indirect through Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England)

Swiss Re Media Relations, T: +41 43 285 7171

Gestützt auf das Bundesgesetz über die Börsen und den Effektenhandel hat die Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, 8070 Zürich, der Schweizerischen Rückversicherungs-Gesellschaft AG (Swiss Re), Mythenquai 50/60, 8022 Zürich, am 22. April 2008 gemeldet, dass sie aufgrund eines Erwerbs über verschiedene ihrer unten aufgeführten Gruppengesellschaften folgende Beteiligung per 16. April 2008 hält:

Erwerbspositionen:

1. Namenaktien

Stimmrechte: Anzahl

4'080'696

1,102%

2. Wandel-, Erwerbs- und eingeräumte (geschriebene) Veräusserungsrechte:

Art der Rechte:

1,397%

11'158'547

3,013%

Gestützt auf eine Empfehlung der SWX Swiss Exchange vom 10. Januar 2008 wird aus Gründen der Praktikabilität auf die Veröffentlichung der sehr umfangreichen Detailangaben zu den Finanzinstrumenten verzichtet. Diese können bei Swiss Re, Investor Relations, Postfach, 8022 Zürich (E-Mail: Investor_Relations@swissre.com; Telefon +41 43 285 4444; Fax +41 43 285 5555), kostenlos bezogen werden.

Credit Suisse Group, indirekt durch deren Tochtergesellschaften Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz (indirekt durch Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz), und Credit Suisse, Paradeplatz 8, Postfach, 8070 Zürich, Schweiz, direkt und indirekt durch deren Tochtergesellschaften Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, und Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, und Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, und Credit Suisse (International) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Schweiz (indirekt durch Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England)

Swiss Re Media Relations, Zürich, Telefon +41 43 285 7171
Kontaktperson Aktonärin - Nadja Raich, Telefon +41 44 334 7948