10 January 2008, Zurich

In compliance with the Swiss Federal Act on Stock Exchanges and Securities Trading, Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, 8070 Zurich, notified Swiss Reinsurance Company ('Swiss Re'), Mythenquai 50/60, 8022 Zurich, on 8 January 2008 to hold the following holding as per 2 January 2008 through an acquisition by a number of its Group companies listed below:

Purchase Positions:

1. Registered shares Amount of shares: Voting rights: Percentage:
  2'899'386 2'899'386 0,784%

2. Conversion, share acquisition and share sales rights, which provide for or allow actual delivery:

Type of rights: Number of rights: Voting rights conferred:
    Amount: in per cent:
Share acquisition rights 1'660'599 2'610'990 0,706%
Written share sale rights 2'812'042 4'520'138 1,222%
Conversion rights 123'170'000 1'076'855 0,291%
Total   8'207'983 2,219%

Total Holding:   11'107'369 3,003%

Sale Positions:

Type of rights: Number of rights: Voting rights conferred:
    Amount: in per cent:
Share sale rights 3'957'272 5'154'002 1,393%
Written share sale rights 43'044'616 5'544'879 1,499%
Total   10'698'881 2,892%

Details on the financial instruments held by Credit Suisse Group can be obtained free of charge at Swiss Re, Investors Relations, PO Box, 8022 Zurich.

Credit Suisse Group indirect through its subsidiaries Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Switzerland (indirect through Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zurich, Schweiz),
Credit Suisse, Paradeplatz 8, Postfach, 8070 Zurich, Schweiz, direct and indirect through its subsidiaries Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, and Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, and Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, and Credit Suisse (Intemational) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Switzerland (indirect through Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirect through Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England), and CSPB Non-Traditional Investments Ltd., The Bahamas Financial Centre, 3rd Floor, P.O. Box N-3023, Shirley, Charlotte Streets, Nassau, Bahamas

Swiss Re Group Media Relations, T: +41 43 285 7171

Gestützt auf das Bundesgesetz über die Börsen und den Effektenhandel hat die Credit Suisse Group, Paradeplatz 8, 8070 Zürich, der Schweizerischen Rückversicherungs-Gesellschaft (Swiss Re), Mythenquai 50/60, 8022 Zürich, am 8. Januar 2008 gemeldet, dass sie aufgrund eines Erwerbs über verschiedene ihrer unten aufgeführten Gruppengesellschaften folgende Beteiligung per 2. Januar 2008 hält:

Erwerbspositionen:

1. Namenaktien Anzahl: Stimmrechte: Anzahl in Prozenten:
  2'899'386 2'899'386 0,784%

2. Wandel-, Erwerbs- und eingeräumte (geschriebene) Veräusserungsrechte:

Art der Rechte: Anzahl Rechte: Damit verbundene Stimmrecht:
    Anzahl: in Prozenten:
Erwerbsrechte 1'660'599 2'610'990 0,706%
einger.Veräusserungsrechte 2'812'042 4'520'138 1,222%
Wandelrechte 123'170'000 1'076'855 0,291%
Total   8'207'983 2,219%

Gesamtbeteiligung:   11'107'369 3,003%

Veräusserungspositionen:

Art der Rechte: Anzahl Rechte: Damit verbundene Stimmrecht:
    Anzahl: in Prozenten:
Veräusserungsrechte 3'957'272 5'154'002 1,393%
eingeräumte Erwerbssrechte 43'044'616 5'544'879 1,499%
Total   10'698'881 2,892%

Detailangaben zu den von der Credit Suisse Group gehaltenen Finanzinstrumenten können kostenlos bei Swiss Re, Investors Relations, Postfach, 8022 Zürich, bezogen werden.

Credit Suisse Group, indirekt durch deren Tochtergesellschaften Clariden Leu Holding AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz (indirekt durch Clariden Leu AG, Bahnhofstrasse 32, 8001 Zürich, Schweiz),
Credit Suisse, Paradeplatz 8, Postfach, 8070 Zürich, Schweiz, direkt und indirekt durch deren Tochtergesellschaften Credit Suisse International, One Cabot Square, Canary Wharf, London, E14 4QJ, England, und Credit Suisse Life (Bermuda) Ltd., Argyle House, 41 A, Cedar Avenue, Hamilton HM 12, Bermuda, und Credit Suisse Life, Pensions AG, Mühleholz 3, FL-9490 Vaduz, und Credit Suisse (Intemational) Holding AG, Bahnhofstrasse 17, 6300 Zug, Schweiz (indirekt durch Credit Suisse Investments (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Investment Holdings (UK), One Cabot Square, London E14 4QJ, England, indirekt durch Credit Suisse Securities (Europe) Limited, One Cabot Square, London E14 4QJ, England), and CSPB Non-Traditional Investments Ltd., The Bahamas Financial Centre, 3rd Floor, P.O. Box N-3023, Shirley, Charlotte Streets, Nassau, Bahamas

Swiss Re Group Media Relations, Zürich, Telefon +41 43 285 7171
Kontaktperson Aktonärin - Nadja Raich, T: +41 44 334 7948